GAUDIM DEL TEATRE I ENS EXPRESSEM

A la nostra escola donem molt èmfasi a l’expressió corporal, emocional i vivencial, ja que ens permeten alliberar-nos de tensions, gaudir, relacionar-nos i expressar-nos lliurement. A les tardes a Educació Infantil, l’Espai Grec convida a fomentar tots aquests aspectes a través del teatre, la música, la dansa i les disfresses.

També durant el curs, anem a veure dos espectacles: un de música a l’Auditori, i un de dansa, al Teatre Cal Bolet de Vilafranca del Penedès. Aquí els infants gaudeixen de viure en directe diverses obres teatrals, acostant així la cultura a les escoles des de petits i petites.