Treballem i explorem el poble, Sant Sadurní

Al llarg del segon trimestre, els alumnes de tercer A i B hem estat treballant i investigant més coses sobre el nostre entorn i el nostre poble, Sant Sadurní. Primer vam buscar informació sobre diferents temes: les escoles, els esports que es practiquen, els llocs d’interès, els transports… Vam sortir pel poble a preguntar què en sabia la gent. Quan vam arribar a l’escola, vam continuar buscant informació per internet.

El passat 19 de març, li vam fer una visita a l’alcalde i a l’equip de l’Ajuntament. Vam poder seure a la sala on fan les reunions més importants! Li vam fer preguntes sobre la seva feina i sobre el poble.

Per acabar de treballar el poble, aquest 17 d’abril hem anat a visitar Simón Coll, la fabrica on fan xocolata. Ens han explicat com es va fundar la fàbrica de xocolata i després ens han explicat com es fa la xocolata, des de la baina de cacau fins a la rajola que ens mengem. Després hem provat el producte final, estava boníssim!