Excursió al Cim d’Àguiles

El divendres 26 de gener els alumnes de tercer vam anar d’excursió al Cim d’Àguiles. Allà vam aprendre que hi ha diferents tipus d’aus: carronyaires i rapinyaires.

Les rapinyaires cacen per menjar i tenen el bec punxegut i les urpes llargues i fortes, com l’àliga daurada o l’òliba. Les rapinyaires mengen animals morts i tenen molta força al bec, però no tanta a les urpes. Algunes de les aus que més ens van agradar van ser el secretari, l’òliba, el gran duc, el voltor, el xoriguer, el falcó pelegrí… Després vam veure un espectacle d’ocells que va ser super divertit!

Quan es va acabar, vam anar a un parc molt divertit. Primer vam menjar i després vam jugar al parc. Hi havia tirolines i tobogans enormes. Més tard vam tornar a l’escola amb autocar.