Projecte Teatre

Dins de l’escola hi ha un projecte artístic i de comunicació molt ben treballat i als i les alumnes de cinquè els toca fer de guionistes, escenògrafs, responsables de vestuari i actors d’una obra de teatre creada per ells mateixos.

L’objectiu principal és treballar la manera com plasmar les seves idees en un guió i atrevir-se a comunicar oralment tot allò que sigui necessari davant de companys i famílies.

Durant el primer trimestre hem treballat algunes dinàmiques d’introducció al teatre i es van endinsar en la sinopsi de la seva obra que estem escrivint durant el segon trimestre on, a més de treballar sobre els guions, estem dissenyant els decorats, preparant els càstings i continuant amb les dinàmiques teatrals.

Al tercer trimestre serà el moment de donar-li forma a tot. Assajarem, acabarem decorats, prepararem vestuari, tot amb un objectiu clar, fer gaudir a tothom del nostre treball i del nostre art.

L’Alumnat està impacient per donar a conèixer les seves històries en voleu algun espoiler?? No tot és el que sembla i totes les aventures tenen reptes a superar.