Padrins

L’alumnat de 1r i 6è de primària hem iniciat l’activitat cooperativa de padrins, que es realitza en parelles formades on els grans fan de padrins i els petits de fillols. El fet de ser padrí i fillol suposa adquirir el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge, el benestar i aprofitar aquesta oportunitat.

Aquest any hem volgut replantejar l’activitat, ja que fins ara era només de lectura, però creiem molt important treballar altres aspectes per tal de dinamitzar el vincle.

Ens trobem cada quinze dies per fer activitats diverses; lectura compartida, expressió escrita, jocs, activitats artístiques, tallers de cuina, entre d’altres.

Els objectius de compartir aquesta estona són:

• Potenciar els aprenentatges per part de tots els participants.
  • Crear contextos significatius d’aprenentatge.
  • Establir lligams afectius entre padrins i fillols.
  • Generar una experiència positiva i plaent.

Els i les alumnes estan gaudint molt d’aquestes estones i esperen amb impaciència i il·lusió que arribi el dia.