Iniciem l’educació artística: visual i plàstica compartint

Durant aquest curs, els i les alumnes de la comunitat dels grans treballarem l’apartat de visual i plàstica de manera compartida.

Què vol dir això i com ho farem?

Un dia a la setmana (Dilluns, els grups A, i Dimecres, els grups B), els i les alumnes aniran a fer una de les tres propostes seqüenciades per la Txell, referent del centre en educació visual i plàstica. Un cop hagin fet totes les propostes i, al finalitzar cada mes, es canviaran les activitats proposades així com els agrupaments realitzats.

L’objectiu d’aquesta dinàmica és poder compartir experiències amb tota la comunitat dels grans, resoldre reptes i assolir aprenentatges de forma compartida, etc.

Aquesta setmana hem fet una primera proposta lúdica on ens hem conegut una mica més, així com hem rigut compartint jocs i activitats diverses.

Podeu veure les imatges d’aquesta sessió i les que anirem penjat a la vostra promoció.