Viu la Música 4.0 AraArt!

Un any més (el quart consecutiu)  seguim amb el projecte Viu la Música conjuntament amb la col·laboració de l’Escola Municipal de Música. Ja tenim les nens i els nens de tercer contents amb l’instrument decidit, provat i tocant ja per preparar le cançons pel concert de Nadal!

Agraïm el gran suport del Jordi Serrano, la Isabel Gregori i de tota la nostra escola per empènyer sempre amb entusiasme i recursos aquest projecte tant bonic i apreciat per l’alumnat.

Podeu veure més imatges i vídeos a la carpeta compartida al drive de les fotos de promocions.