JA POTS LLEGIR LA 4ª EDICIÓ DE LA REVISTA DE LA PAU!

Els alumnes de tercer A i tercer B hem fet una revista molt interessant. La revista de l’escola la Pau es va començar a fer el curs 2022-23 i la nostra és l’edició número 4, del curs 2023-24. Per fer-la ens hem esforçat molt! Cada divendres a la tarda ens ajuntàvem les dues classes per fer una hora i mitja de treball.

El primer dia vam investigar quines seccions té una revista, i després vam fer una pluja d’idees amb les seccions que volíem que tingués la nostra pròpia revista. Les vam ordenar i ens vam repartir la feina. Vam treballar amb els ordinadors per parelles.

El 16 de febrer vam acabar de fer tots els escrits, vam estar fent-la quatre mesos! Ens va costar pensar què fer, però ens ha agradat molt. El 23 de febrer vam presentar les revistes a totes les classes de l’escola, i també a l’equip directiu. El 26 de febrer vam anar a la biblioteca a presentar-la perquè tothom la pugui llegir.