IV CROS LA PAU 19 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

El pròxim diumenge 19 de novembre L’Escola La Pau, amb la col·laboració de l’AFA, l’Ajuntament de Sant Sadurní i el Consell Esportiu de l’Alt Penedès, organitzarà el IV CROS ESCOLAR de l’Escola La Pau a Sant Sadurní d’Anoia. Les inscripcions són totalment gratuïtes i es poden realitzar el mateix dia al circuit, fins 30 minuts abans de cada cursa dins l’Escola. Hi haurà medalles per a tots/es els /les participants i Copes per al primer, segon, tercer classificat i primer local de cada cursa, exceptuant les “Baldufes”.

Donarem el tret de sortida amb la cursa popular a les 10:30 hores, per a tots aquells/es participants nascuts/des abans del 2009.

Us hi esperem!