Entrega del xec solidari a la Fundación Pequeño Deseo

El passat dilluns 13 de maig, vam viure un moment molt especial i emotiu amb l’entrega del xec solidari a la Fundación Pequeño Deseo, entitat sense ànim de lucre dedicada a regalar somriures i il·lusió a infants que pateixen alguna malaltia crònica. Gràcies a la solidaritat de tots, vam poder recaptar un total de 775€ euros, que contribuiran a finançar les seves iniciatives i projectes.

L’entrega del xec va anar acompanyada d’una cançó escrita pel Carles especialment per a l’ocasió “Amb un Petit Desig”, i cantada i instrumentalitzada per alguns infants de la comunitat de grans.

Enguany ha estat un any molt especial perquè per primer cop a la història de la nostra escola ha estat l’alumnat qui ha estat part activa en l’organització: la comunitat de petits ha realitzat disseny del xec, 1r s’ha encarregat de classificar els objectes en caixes, 2n ha repartit els cartells pel poble per tal de fer difusió, 3r ha escrit una notícia a la revista de l’escola per donar visibilitat del projecte al municipi, 4t ha fet el disseny del cartell i va amenitzar el mercat de La Pau amb les actuacions de la banda de vent “Viu la Música”, ha seleccionat l’ONG en el marc del projecte CuEmE i ha fet la seva aportació dels diners recaptats per les seves cooperatives i, finalment, ha estat part activa en el muntatge del mercat, en la venda de productes i en la cerca de col·laboradors.

Volem donar les gràcies a l’AFA, l’Ajuntament i antigues famílies i ex-alumnes en la organització i la participació en el Mercat de La Pau, a més d’agrair a tots els col·laboradors en la donació de productes en la panera i en el berenar solidari.

Gaudiu del vídeo de l’acte!