Celebrem un any més la Jornada Esportiva de La Pau

Dijous 9 de maig, l’alumnat de l’escola va viure entusiasmat la ja tradicional Jornada Esportiva de La Pau, enguany ambientada en els Jocs Olímpics de París 2024. Els/les nostres joves esportistes van demostrar la seva habilitat, determinació i companyonia en un esdeveniment que, any rere any, celebra tota la comunitat educativa amb il·lusió.

A primera hora, l’alumnat de primària ja era al pati formant equips heterogenis de 1r a 5è. Després de la cerimònia d’inauguració, els grups van anar passant per les diverses proves, dinamitzades per l’alumnat de 6è. La jornada es va iniciar amb proves esportives diverses, des de voleibol o taekwondo fins a salts d’alçada, en les quals els alumnes van exhibir les seves destreses i la seva passió per l’esport. Va ser inspirador veure com cada estudiant s’esforçava al màxim i es donava suport mutu per aconseguir els millors resultats possibles.

Però l’emoció no va acabar aquí. La part més esperada de la jornada va ser el cros, en el qual els corredors i les corredores, des de I3 fins a 6è, van recórrer un circuit adaptat a cada edat, en un esforç col·lectiu per arribar a la línia de meta. Amb el suport animós de les famílies, els infants van demostrar resistència i determinació, i van deixar tot sobre el terreny, mostrant un exemple inspirador de valentia i perseverança.

Per la tarda, 4t i 5è van estar animant els partits de futbol i de voleibol que enfrontaven alumnes de 6è contra mestres i famílies. La rivalitat sana va deixar pas a una tarda molt divertida i de comunió entre tota la comunitat educativa. Per acabar, els dos grups de 5è i 6è van competir estirant la corda, anant a la final els guanyadors de cada nivell. La darrera estirada de corda entre adults i infants va tancar una jornada esportiva que va ser molt més que una simple competició; va ser una experiència enriquidora que va unir a la nostra comunitat en la celebració de la salut, l’esforç i l’esperit d’equip.