Celebració dels Jocs Olímpics de La Pau 2024

El passat divendres 9 de febrer va tenir lloc el tradicional espectacle de Carnaval al pati de l’escola en presència de moltes famílies. L’espectacle va girar entorn als Jocs Olímpics, on l’alumnat de 6è va ser l’encarregat de representar el fil conductor de la cerimònia. No podia faltar la torxa que, després d’haver viatjat per molts països, va arribar de la mà del Rei Carnestoltes.

A l’inici de la cerimònia, l’alumnat de 3r i 4t ens va captivar tocant dos temes amb els instruments de vent de la banda, dirigida pel Carles. Tot seguit, van tenir lloc la inauguració dels jocs i les actuacions de tots els infants l’escola. L’alumnat d’infantil anava disfressat de foc olímpic, anelles i banderes, i l’alumnat de primària de diferents esports. El Sergio va preparar unes coreografies extraordinàries relacionades amb les disfresses esportives, encisant tot el públic.

Els Jocs Olímpics ens inspiren a treballar dur, perseguir els nostres somnis i superar els obstacles amb determinació, de la mateixa manera que l’equip docent i l’alumnat de l’escola van contribuir a que l’espectacle sortís rodó.

Gràcies a tots i totes per venir.

Us deixem amb el vídeo de la cerimònia.