APROPEM EL CE NOIA A L’ESCOLA

Aquest diumenge 22 d’octubre,  la comunitat de grans de l’escola,  va ser convidada pel club CE Noia Freixenet per veure el partit contra el FC Barcelona. Als familiars de La Pau els hi van fer preu soci de 5 € i els alumnes entraven gratis.  Va ser un gran dia per la relació d’aquest gran club esportiu amb l’escola i també perquè el CE Noia Freixenet es va convertir en el primer equip capaç de rascar-li punts als culers aquesta temporada després d’empatar a dos gols en un partit igualat, que ha omplert l’Olímpic de l’Ateneu com en les millors ocasions.