18a edició del Mercat de la Pau acompanyada de la música de la nostra banda de vent

El mercat de la Pau és ja una tradició a la nostra escola, i és que enguany ha estat la 18a edició d’aquest acte tan especial. A diferència d’anteriors edicions, aquesta ha estat molt més participativa; l’alumnat de primària ha col·laborat de forma activa a l’hora d’organitzar el mercat triant l’ONG, preparant materials i organitzant les parades, buscant col·laboradors, fent difusió de cartells, etc.

L’objectiu principal del Mercat de la Pau és el de poder col·laborar amb una ONG, sent enguany la “Fundación Pequeño Deseo” l’escollida per poder ajudar a complir els desitjos d’infants malalts. A més, amb aquesta iniciativa també donem una segona vida als objectes tot fomentant la consciència ecològica del nostre alumnat.

Cal esmentar l’animació que ens va proporcionar la banda de vent de l’escola, amb les fantàstiques actuacions de l’alumnat de 4t. No us perdeu el vídeo per tornar a reviure aquella jornada.

Gràcies a tothom (alumnat, famílies, AFA, ex-alumnes i ex-famílies) per fer-ho possible un any més!