Senyalització carrers i accessos escola

Benvolgudes famílies aquest cap de setmana l’AMPA de l’escola ha estat treballant pintant tota la senyalització d’accés al recinte escolar. Aquesta iniciativa ens permetrà gaudir d’entrades i sortides més segures.

Us adjuntem un full informatiu que caldrà que llegiu molt detingudament: SENYALITZACIÓ I ACCESSOS ESCOLA

US RECORDEM QUE ÉS MOLT IMPORTANT ACCEDIR AL CENTRE A LES HORES QUE US PERTOQUEN, HEU DE SER MOLT PUNTUALS.  NOMÉS SEGUINT LES INDICACIONS QUE L’ESCOLA HA DONAT PODEM ASSEGURAR EL BON FUNCIONAMENT DEL PLA D’ORGANITZACIÓ D’ENTRADES I SORTIDES QUE HEM ELABORAT.

L’equip de mestres de l’escola volem agrair la gran feina que ha fet l’AMPA en benefici de la seguretat de tota la comunitat educativa. Gràcies AMPA, una vegada més pel vostre suport!!!!