CI: Anem a jugar!
12/06/26
Els nens i nenes de 1r i 2n han gaudit d’una fantàstica sortida a la casa de colònies Mogent, a Llinars del Vallès anomenada “Anem a jugar!”. Durant la jornada, van participar en una gimcana de jocs i activitats pensades per fomentar la cohesió de… Llegeix més»





























