Salut

Administració de medicaments als alumnes

Per poder administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe mèdic on consti el nom de l’alumne/a, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració. Així mateix, els pares, mares o tutors legals han d’aportar una autorització on es demani, a la directora, l’administració del medicament i se n’autoritzi l’administració als professionals del centre.  L’autorització la podeu trobar a l’agenda de l’alumnat.

Administració de paracetamol

Seguint les recomanacions del Departament de Salut s’ha inclòs el paracetamol a la farmaciola de les escoles. Per administrar-lo cal tenir l’autorització signada dels pares, mares o tutors legals de l’alumnat.

Autorització antitèrmics

Recomanacions paracetamol

Malalties transmissibles

Us adjuntem els criteris de no assistència de l’alumnat a l’escola en el cas de malalties transmissibles freqüents en nens/es escolaritzats/des amb el quadre de malalties, període de no assistència i mesures addicionals.

En totes les malalties que cursen amb febre, a més de les recomanacions específiques per a cadascuna d’elles, cal que el nen hagi estat 24h sense febre abans de tornar a l’escola.

Criteris no assistència