Consell Escolar

Què és el Consell Escolar?

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Les mares i els pares dels alumnes matriculats en un centre educatiu, per mitjà dels representants escollits en les eleccions, formen part del Consell Escolar del centre.

Qui forma el Consell Escolar?

Està format pels representants de tota la comunitat educativa: direcció, professors, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

El nostre Consell Escolar està representat per:

EQUIP DIRECTIU

Anna Antich Masana, Maria José Canalís Cobos, Úrsula Jurado Moreno

REPRESENTANT AJUNTAMENT

Trini Fornieles

REPRESENTANT AMPA

Clàudia Moreno

REPRESENTANTS PARES I MARES

Idrissia el Marili, Mostafa Adiane, Carolina Morales Muñoz, Cristina Tomàs Llonch,  , Neus Espriu Planas

REPRESENTANT PAE I PAS
Blanca Rodríguez Troyano, Natividad Molina López
REPRESENTANT PROFESSORAT