LLEIDA ESPORTIU

El passat dijous 21 de setembre ens van visitar diferents persones relacionades amb el club de futbol que porta el nom de la ciutat: el Lleida Esportiu.

El Comunity Manager Jan i la responsable de l’àrea de comunicació del club,l’ Elsa van venir acompanyats de dos grans jugadors: en Fernando Cortijo i en Mateo Enríquez.

L’alumnat de cinquè de primària i algun curs de segon van ser els afortunats de rebre i gaudir de la visita d’aquests jugadors professionals de futbol i de les dues persones encarregades de gestionar les comunicacions d’un club tant històric com és el Lleida.

Després de presentar-se i de contestar a les preguntes dels periodistes per un dia (alumnat), vam anar al pati a realitzar uns quants xuts i un partidet amb la seva gran presència. Els porters en la tanda de xuts eren el mestre Ton i el mestre Francesc. La mestra Leyre no va dubtar en xutar i marcar i demostrar així la seva classe.

L’alumnat va gaudir moltíssim d’aquesta promoció!!

D’altra banda agrair molt especialment als jugadors la seva presència i la seva gran virtut en contestar les preguntes, que de vegades eren més dures que qualsevol rival al camp. Agrair també l’obsequi de les dues pilotes i de les entrades per veure un partit, la seva gran amabilitat i professionalitat (moltes gràcies Jan i Elsa).

Visca el Lleida i visca La Mitjana!

Cliqueu a la imatge