Dia de la música 25/26
El dia 19 es va celebrar a l’escola el dia de la música. Vam poder gaudir de diferents actuacions de cant i instrument per part del nostre alumnat. Va ser una jornada molt emotiva on grans i petits vam poder gaudir de la música en directe. Us deixem un petit tastet.
Dia de la música 25/26 Llegeix més »






