Mobilitat Erasmus+, 4t dia Turquia

Avui hem tingut el plaer de presenciar com es porta a terme un escenari a l’aula del futur MOSAIC amb els alumnes de 7è (13 anys). Al llarg del matí han intervingut mestres de diferents disciplines i els alumnes han treballat art, ciències i anglès. Tot el contingut estava englobat en el tema de l’univers.
Després el Regidor d’Educació del Districte de Pursaklar ens ha rebut al seu despatx on hem conversat sobre la situació de l’educació a Turquia i a Catalunya, així com de la possibilitat de que els dos centres segueixin col·laborant i establint lligams entre els alumnes.
Ha sigut un dia molt interessant on hem pogut establir lligams amb els alumnes del centre i aprendre força sobre la seva metodologia.