Taller de Dactiloscòpia en anglès

L’alumnat del grup de 2n, els i les espies, han realitzar un taller de dactiloscòpia en llengua anglesa a càrrec de Labclub.

Han vist que hi ha diferents tipus d’empremtes dactilars en funció de les formes que fan les línies, han après els seus noms i els noms dels dits de la mà.

Tot seguit, en una part més manipulativa, l’alumnat ha recollit les seves empremtes fent ús d’un llapis i un tros de celo. També han pogut analitzar de quin tipus d’empremta es tracta i ens hem adonat que cada un dels nostres dits en pot tenir una diferent.

A la darrera part del taller han hagut de fer de detectius i recollir empremtes ocultes. Per a fer-ho han utilitzat talc i s’han ajudat d’un celo negre i una lupa per poder-les analitzar.

Veure les imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *