Estratègia digital de centre

Des de fa uns quants anys la nostra escola treballa per aconseguir que tant el centre, com els docents i l’alumnat assoleixin la Competència digital.

Ens trobem immersos en el Pla d’acceleració Digital (2020-2023), en el que els centres estem rebent una dotació de dispositius  a més de formacions per al professorat per tal de poder incorporar les tecnologies a les programacions i garantir un bon us de les mateixes.

La nostra escola treballa amb l’Entorn d’aprenentatge MOODLE a partir de primària. L’alumnat de grup de grans ( 4t, 5è i 6è) treballa amb correu corporatiu i fan servir les eines del Workspace,

Actualment estem realitzant el nostre document d’estratègia digital de Centre on recollim totes les actuacions, protocols i acords relacionats amb tots els àmbits digitals del Centre i que ben aviat compartirem amb la Comunitat Educativa.