L’escola

Ens definim com a escola FAMILIAR. UNA ESCOLA DE TOTHOM I PER A TOTHOM.

Escola petita i arrelada al barri.

L’escola té tres Grups diferenciats i que es barregen en diferents moments:

• Grup de Petits (P3, P4 i P5)
  • Grup de Mitjans (1r, 2n i 3r)
  • Grup de Grans (4t, 5è i 6è)

ELS VALORS DE LA NOSTRA ESCOLA SÓN:

RESPECTUOSA

Respectem els diferents  ritmes d’aprenentatge del nostre alumnat.

ACOLLIDORA

Escola acollidora on facilitem des de l’inici l’acompanyament tant a famílies com a infants.

A Educació Infantil permetem l’entrada de famílies a l’aula de 9:00 a 9:30 per tal que puguin acompanyar als seus fills/es a l’aula i d’aquesta manera compartir i valorar la tasca que fa.

CREATIVA

Potenciem la part creativa del nostre alumnat des dels diferents àmbits perquè pensem que la creativitat forma part del seu desenvolupament.

A més a més, participem en projectes on es treballen la música i la dansa de forma activa a través de les activitats del PAE (Programa d’activitats Escolars de l’Ajuntament de Barcelona) com: DANSA ARA, CANTÀNIA i FLIC FLAC.

VIVENCIAL

La proximitat a l’aula mediambiental del  BOSC TURULL ens permet treballar de manera directa i vivenciada amb la natura aprofitant els diferents recursos que ens ofereix i entre ells, l’hort escolar.

INTEGRADORA

A l’escola donem molta importància a la igualtatt d’oportunitats de tot l’alumnat.

Atenem la diversitat de forma activa a través de la CAD. Treballem de manera conjunta escola i família per atendre les necessitats educatives dels nostres infants.

QUE TREBALLA AMB METODOLOGIES ACTIVES (ESPAIS D’APRENENTATGE)

Apostem per una metodologia activa i vivencial on l’alumne és el protagonista del seu pròpi aprenentage i s’adeqüa al ritme de cada alumne.

Els grups de petits, mitjans i grans realitzen activitats relacionades amb la llengua, les matemàtiques, el medi i l’art en Espais d’Aprenentatge.

PLURILINGÜE

Treballem per tal que l’alumnat adquireixi una bona competència lingüística i comunicativa d’acord amb el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües i valori l’enriquiment que suposa el fet de poder-se comunicar en altres llengües.