PORTES OBERTES VIRTUALS

NOVA DATA 11 DE MARÇ

RESERVA LA TEVA PLAÇA

IMPORTANT

• Un cop feta la reserva, posa’t en contacte amb l’escola per facilitar el vostre correu per enviar l’enllaç de la reunió.

1. Mar

Bona tarda,

Ens agradaria assistir a les portes obertes de la vostra escola.
    Ens hem apuntat al Doodle el proper dia 3 de març a les 17h. Esperem confirmació per part vostra.

Moltes gràcies

Sergi i Mar

1. Escola La Farigola de Vallcarca

Hola,
      Poseu-vos en contacte amb l’escola per facilitar el vostre correu i així us podrem enviar l’enllaç de la reunió
      Salutacions

1. Escola La Farigola de Vallcarca

Hola,
      Us heu d’apuntar a través del DOODLE clicant a RESERVA PLAÇA.
      Un cop fet, poseu-vos en contacte amb l’escola per falicitar el vostre correu i us enviarem l’enllaç de la reunió virtual.

2. Cristina Mangrané

Bon dia! Ens voldríem sumar a la jornada de portes obertes de l’escola. N’estem molt interessats, us hem trucat i ens hem adonat que ja no queden places. Si fos possible que ens fèssiu un forat. Moltíssimes gràcies!

3. Escola La Farigola de Vallcarca

Hola,
    Hem afegit un altre dia de portes obertes virtuals. Podeu reservar plaça através del DOODLE clicant a RESERVA PLAÇA.
    Un cop fet, faciliteu el vostre correu a l’escola i us enviarem el’enllaç per a la reunió,

Salutacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *