Instal.lacions

L’edifici de la nostra escola va ser ampliat l’any 1977

Està formada per tres plantes. En una quarta planta trobariem una terrassa

La distribució és la següent:

Planta baixa: Entrada a consergeria, 3 aules d’educació infantil, menjador, 1 lavabo, sala de material i el pati del grup de petits.

Primera planta: Despatx de secretaria, aula històrica, 1 auleta, aula de música, biblioteca, terrasses, espai de lectura, aules de 1r, 2n i 3r, aula polivalent i aula d’educació especial.

Segona planta: Despatx de Direcció i Cap d’estudis, despatx AFA, Sala de mestres, 1 cuina ptita i 1 lavabo. Aules de 4t a 6è, aula polivalent, tutoria i 1 lavabo.

Tercera planta: Una terrassa gran on hi ha l’hort de l’escola, Terrassa que fa de pati del grup de mitjans i grans, aula de psicomotricitat.

Des de l’any 1995 l’escola compta amb un espai d’esbarjo i esport davant mateix de l’edifici principal.