EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA

Durant les darreres setmanes l’alumnat de Primària ha pogut gaudir d’una experiència única als Cinemes Verdi. Es tracta de l’activitat “El meu primer festival de cinema”

Els infants han pogut visionar una sèrie de curts dividits en tres grans blocs: Combinat d’animació, Finestra al món i Cinema de tots els temps.

Al final de cada sessió cada infant ha pogut escollir els seu curt preferit mitjançant una butlleta de votació. Podeu veure el resultats de les votacions en aquest enllaç.

Aquesta activitat ha permès promoure la diversitat cultural i la descoberta del món, fer partícips els nens i nenes del seu propi aprenentatge, transmetre valors positius i continguts que ajuden a créixer, estimular la imaginació i la creativitat i fomentar la reflexió i l’esperit crític davant el consum audiovisual.

Podeu seguir gaudint d’aquesta experiència en família fins el proper 25 de novembre.

Tota la informació a https://edu.primerfestivaldecine.com/ca

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *