Segells de Qualitat Europeus

Aquesta setmana hem rebut la noticia que els projectes eTwinning que vam realitzar el curs passat, “Connecting Friends”  i “U2E: U’re Up for Europe”  han rebut e Segell de Qualitat Europeu.

Això significa que el nostre treball, el treball del nostre alumnat i la col·laboració amb els nostres socis han complert els criteris del Marc de Qualitat i han rebut una alta puntuació.

Ens sentim molt satisfets i agraïts amb aquest reconeixement i això ens anima a continuar treballant i motivant el nostre alumnat tot participant en projectes europeus.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *