SEGELL DE SEGURETAT DIGITAL

La nostra escola ha obtingut un any més el segell de bronze de Seguretat Digital que otorga la plataforma European Schoolnet.

Aquest segell mesura les pràctiques que es realitzen en termes de seguretat digital als centres educatius de tot Europa i els dota de recursos i formacions per seguir avançant en la implementació de la seguretat digital del centre.

A la Farigola seguim treballant aquest aspecte tant important dintre de la nostra Estratègia Digital de Centre i creant usuaris conscients de la importància de utilitzar les eines digitals de forma responsable i segura.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *