XII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimarts 12 d’abril dues alumnes de la nostra escola, la Judit G. de cicle mitjà i la Mariona S. de cicle superior acompanyades per la Mei M. com a suplent, han participat en els quarts de final del XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat al Teatre Principal d’Olot.

Aquest concurs constava en llegir davant d’un jurat especialitzat i de tots els assistents un fragment d’un llibre, escollit a l’atzar, amb bona dicció, entonació, interpretació i fluïdesa. Ha estat una tasca prou difícil i en la que les nostres participants estaven ben nervioses. Pel mèrit d’haver-hi participat, les concursants han rebut un lot de dos llibres i un diploma de participació.

Tot i que no han aconseguit arribar a les semifinals que es faran a Girona, els donem l’enhorabona per la feina ben feta.

IMG_3238 IMG_3237 IMG_3153

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *