DIES MOGUTS

Els dies 18 i 19 de març, els alumnes de Cicle Superior vam fer els Dies Moguts. Com cada any, els tallers han anat lligats amb el tema del curs: la geometria. Els alumnes més grans ho vam relacionar amb l’arquitectura. Es van realitzar dos tallers i una gimcana a la Plaça de les Rodes.

El primer taller consistia en el disseny d’una rajola hidràulica a partir de formes geomètriques. El segon taller consistia en l’elaboració de mobiliari amb cartró. Els grups partien d’un croquis amb les mesures dels mobles i els nens havien de fer el càlcul a escala per obtenir un moble a mida.

El divendres el matí, vam anar a la Plaça de les Rodes on per grups vam haver de realitzar una sèrie de proves per tal d’observar la geometria que ens envolta.

I a la tarda, ens van fer una petita introducció sobre la utilització dels drons en l’arquitectura i vam veure un espectacle de bombolles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *