SETMANA DE LA CIÈNCIA

El divendres 8 de novembre va començar la XV Setmana de la Ciència del Pla de l’estany i per això a l’escola La Draga hem fet una presentació conjunta per donar-li la benvinguda.
La Quimiqueta i la seva companya de laboratori ens han demanat ajuda per… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA

Dimecres 30 d’octubre tota l’escola vam compartir la festa de la castanyada a ritme de danses i castanyes.
Us deixem un enllaç amb un vídeo on podeu veure totes les danses i un altre amb un conjunt de fotografies de la tarda.
BONA CASTANYADA A TOTHOM!
DANSES… Llegeix més»

ATUREM EL CANVI CLIMÀTIC

L’escola amb totes les mestres, personal, les famílies i els alumnes que en formen part ens hem de sumar a la lluita contra el canvi climàtic. Comença avui mateix, cada acció suma!
Els alumnes de 6è cada dia ens demanaran unes consignes que caldrà que les… Llegeix més»

INFORMACIÓ SOBRE LES EXTRAESCOLARS CURS 2019/2020

Com cada any l’AMPA de l’Escola de la Draga ofereix una àmplia oferta d’activitats extraescolars.
A continuació detallem els horaris i els grups que s’ofereixen de cadascuna. Trobareu informació més detallada de cada activitat, preus i períodes de inscripció als tríptics que s’adjunten (veure links) així… Llegeix més»

DragART a les botigues!

Des d’avui 47 comerços de Banyoles llueixen amb il·lusió els quadres que van fer tots els nens i nenes de l’escola el dia 12 d’abril quan vam sortir a “Pintem l’estany.”
A cada botiga hi ha com a mínim un quadre de cada curs per poder… Llegeix més»

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.
El jurat del concurs, el passat 10 de maig de 2019, va seleccionar els alumnes semifinalistes del Pla de l’Estany, entre… Llegeix més»

PREMIS AIXÒ PINTA BÉ

Dijous 30 de maig va tenir lloc, a la Diputació de Girona, l’entrega de premis del Concurs Això pinta bé.
Aquest concurs està emmarcat ens els programes educatius “Del mar als cims” i “Índika”.
El programa “Del mar als cims” engloba les activitats pròpies d’Escola de Natura… Llegeix més»

VENDA DE CARGOLS I XAPES

El proper divendres, 31 de maig, els alumnes de 6è de l’escola vendran, com cada divendres a la tarda, cargols per berenar. Però aquest divendres serà especial perquè també vendran xapes dissenyades per alumnes del centre, i tots els beneficis obtinguts aniran en benefici de… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2019

Divendres 10 de maig va tenir lloc la semifinal a de Girona. Tal com ja havíem anunciat l’alumna Sara M de 4t hi anava en representació de l’escola.
En aquesta ocasió la Sara no va poder passar de fase però estava feliç i molt satisfeta amb… Llegeix més»

FASE FINAL FEM MATEMÀTIQUES 2019

Avui s’ha celebrat la fase final del Fem Matemàtiques Catalunya a Tarragona.
Com ja vàrem anunciar en un article anterior, hi ha participat representant el nostre centre la Xènia D. de 6èC.
Després de la benvinguda i un bon esmorzar, la fase ha començat amb la prova… Llegeix més»