… I  NO DEIXAREM DE BATEGAR!

Us deixem l’enllaç a la WEB DE PREINSCRIPCIÓ del Departament d’Educació.

PESSICS DE POESIA

El plaer d’escoltar un moment, de sentir la seva música i les paraules que s’amaguen en cada vers… Aquí teniu els “Pessics de poesia” d’aquesta setmana. És un poema  per al 8 març, perquè totes les persones som diferents, amb les mateixes igualtats!

BALL DE CARNESTOLTES

Aquest any no hi ha rua de carnestoltes, però això no ens para les ganes de ballar i gaudir de la disbauxa.

Aquí teniu el vídeo per practicar des de casa.

UN REGAL DE NADAL

Estimades famílies,
Us volem regalar AQUEST VIDEO que us permetrà  passejar-vos per l’escola, espiar els vostres fills i filles pel forat d’un pany imaginari. Podreu viure els instants d’una tarda, uns moments de Nadal dins de La Draga. Compartir, encara que de lluny, amb els… Llegeix més»

NOVES ESTRUCTURES AL PATI

Avui estem d’estrena!!!! El pare de dues alumnes de l’escola, en Germán Rubio, crea estructures amb material reciclat i avui ens n’ha regalades 4:
Dues per als alumnes de P5A, on hi ha la seva filla gran i ens n’ha entregades dues més pel pati.
Estem molt… Llegeix més»

ESPECIAL EL CURS DE LA COVID

Diumenge 20 de setembre a TV3 va emetre un  l’especial informatiu “El curs de la Covid”, de dues hores de durada, codirigit i presentat per Raquel Sans. En aquest especial, es van analitzar els diversos factors que han marcat l’arrancada del curs escolar 2020-2021 amb relació a… Llegeix més»