3r TRIMESTRE CURS 19-20

Hola famílies.
L’equip directiu us compartim AQUEST VÍDEO explicant aspectes importants de l’escola. És una mica llarg però cal que el mireu per estar ben informats.
Moltes gràcies!
Lídia, Sandra i Irene

SORTIM AL CARRER! PERÒ AMB MOLTA PRECAUCIÓ

Hola famílies,

Avui diumenge 26 d’abril els nens i nenes poden sortir al carrer, però cal tenir molt clares les pautes que hem de seguir. La Laia, la nostra mestra, juntament amb tres amigues amants de la música ens canta una cançó composada, per explicar als més petits de manera clara i lúdica aquestes pautes. Entre tots i totes ho aconseguirem famílies! L’Ajuntament de Banyoles també ens ha fet arribar un cartell explicatiu.  Cliqueu aquí!

SANT JORDI 2020

Us compartim un vídeo amb el recull de les fotografies de les nostres roses de Sant Jordi.
Va ser una diada diferent, però amb les nostres roses als balcons i finestres el vam fer molt especial, per això n’hem volgut guardar un bonic record.
Si aneu a… Llegeix més»

I SI M’AVORREIXO?

Hola famílies,

Aquí teniu més propostes per si teniu moments d’avorriment!

Mireu quines escoles tan boniques tenim a Banyoles. En Lluís ens està deixant el pati de la nostra escola ben bonic per quan puguem tornar. Entreu a la pàgina  del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles i a veure si la sabeu trobar! Cliqueu aquí!

La Programació del Club Super3 per al confinament. Cliqueu aquí

L’escola d’arts plàstiques de Torelló també ha penjat activitats molt creatives per fer. Cliqueu aquí!

JO EM QUEDO A CASA

L’escola sempre és i serà cor i amb això volem dir que el batec no s’atura, no deixarem que es pari. Els mestres, la nostra passió, les ganes d’ensenyar i d’aprendre junts no s’han apagat, ni ho faran, continuaran intactes, malgrat el moment, la situació,… Llegeix més»

FESTA DE CARNESTOLTES

La setmana del 10 al 14 de febrer vam viure el carnestoltes a l’escola. Cada dia seguíem les consignes del rei Carnestoltes i ens ho passàvem molt bé; lluint un element o disfressa de material reciclat, vestits amb els colors de l’arc de Sant Martí,… Llegeix més»

LA LOCOMOTORA DE LA DRAGA

L’AMPA de l’escola ha lluït una súper locomotora de La Draga a la rua de carnestoltes acompanyada d’alguns dels dibuixos que vàreu fer entre tots i totes!
Us ha quedat una carrossa preciosa!
Moltes gràcies a totes les famílies que heu acompanyat a la locomotora de La… Llegeix més»

DIA DE LA PAU

Avui, 30 de gener, tots junts hem celebrat el dia de LA PAU.

Hem penjat tots els nostres missatges de pau als arbres de l’escola.

Aquí podreu veure les FOTOS d’aquesta celebració.