PREMI LITERARI ALZINA RECLAMADORA

Enguany s’ha celebrat el XXXVI Certamen literari Alzina Reclamadora.
Des de la nostra escola hi hem participat amb diferents contes i textos i ens plau comunicar-vos que dues alumnes de 4t han estat premiades.
L’Aitana F.N. ha guanyat el 2n premi amb l’obra que porta per títol… Llegeix més»

PER SANT JORDI UN PUNT DE LLIBRE

La biblioteca municipal de Banyoles ha celebrat el XXIII CONCURS DE DIBUIX de Sant Jordi en el qual alguns dels cursos del nostre centre hi participen cada any.
Ens fa feliços anunciar-vos que l’alumne Oleguer P. de P3B ha guanyat el primer premi de la seva… Llegeix més»

DIES MOGUTS: PINTEM L’ESTANY i ART EFÍMER

Divendres 12 d’abril a l’escola no teníem alumnes, teníem veritables artistes. Vam començar al matí anant a l’estany a pintar-lo, molt ben acompanyats per artistes de renom de la comarca, dissenyadors gràfics, estudiants de Batxillerat Artístic de l’institut Josep Brugulat, i familiars dels alumnes, entusiastes… Llegeix més»

DIES MOGUTS: TALLERS ARTÍSTICS

Ell dijous 11 d’abril l’escola es va convertir en un espai artístic on petits i grans es van barrejar en diferents tallers de pintura, dibuix, escultura, modelatge, dansa, moviment… i junts van deixar anar la seva creativitat.
Els 459 alumnes de la nostra escola estaven repartits en… Llegeix més»

IV CONCURS DE FOTOGRAFIA

Avui, 10 d’abril, hem fet entrega dels premis i diplomes participants del IV concurs de fotografia.
Ha estat un gran èxit i des de l’escola volem felicitar a tots i totes els participants. Han presentat fotografies molt boniques, amb molt de talent i, sobretot, plenes d’ART.
Les… Llegeix més»

FEM MATEMÀTIQUES 2019

Avui, dissabte 6 d’abril, tal i com us anunciàvem en l’article anterior, que trobareu al final d’aquest, s’ha celebrat la segona fase del concurs Fem matemàtiques 2019 on hi participaven 4 alumnes de la nostra escola.
A la jornada d’avui, celebrada a Santa Coloma de Farners,… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Demà, dissabte 6 d’abril, és el Dia mundial de l’activitat física i per aquesta raó avui tota l’escola l’hem celebrat.
A les 9:30 ens hem reunit tots a la pista per fer un escalfament a ritme de la música i, tot seguit, hem sortit amb les… Llegeix més»

JORNADA “HOLA NOU PATI”

El dissabte 9 de març la comissió de Pati AMPA La Draga va organitzar una jornada de treball per millorar el pati de la nostra escola.
Conjuntament amb en Lluís Balló i l’Esteve Masó, professors del taller de cistelleria del Centre Cívic de Porqueres, es va… Llegeix més»

FESTA DE CARNESTOLTES

Com cada any acabem la setmana de carnestoltes gaudint junts d’un bon ball i una bona xocolatada.
Gràcies a l’AMPA, junts practiquem la coreografia de la rua per acabar de preparar als alumnes que hi participaran i, tot seguit, mengem coca i xocolata desfeta que ells… Llegeix més»

FESTA DE LA PAU – 30 de gener

Avui, dimecres 30 de gener, ens hem reunit tota l’escola a la pista per celebrar la EL DIA DE LA PAU.
Com que aquest any a l’escola treballem l’art, cada classe ha reproduït i creat un quadre d’algun autor/a que els hi transmetés pau.
Juntament amb el… Llegeix més»

FESTA NADALENCA: recull fotogràfic

Benvolgudes famílies,
Sentim comunicar-vos que per un problema tècnic en el muntatge del vídeo de la festa nadalenca no podrem penjar a la pàgina web un resum de la festa en format audiovisual.
De totes maneres, us deixem tot seguit un link amb algunes fotografies que intenten… Llegeix més»

PANERA NADALENCA

Ja tenim guanyadors de la panera nadalenca pro-viatge fi de curs de 6è a Port Aventura. Es tracta dels oncles d’en Ferriol Camps de 6èB. El número premiat va ser el 499, que són les 3 últimes xifres de la Grossa de Cap d’Any, el… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR: RESULTAT

Com sabeu el passat dimecres 28 de novembre vam dur a terme les votacions del sector pares, mares i tutores legals.
Dels 4 candidats que es van presentar han estat escollits com a nou membres del consell escolar:

• Rodrigo Bermúdez
  • Laura Fàbrega
  • Rebeca Isabel Cabrera

Agraïm la participació de totes… Llegeix més»

NANOCIÈNCIA A L’ESCOLA

Aquesta setmana a l’escola tots els alumnes gaudirem de la NANOCIÈNCIA.
Cada cicle ha organitzat tallers relacionats amb la nanociència que es realitzaran barrejant els grups de cada cicle. Els alumnes podran dur a terme experiments i activitats per aprendre del món de la nanociència. De… Llegeix més»