INFORMACIÓ SOBRE LES EXTRAESCOLARS CURS 2019/2020

Com cada any l’AMPA de l’Escola de la Draga ofereix una àmplia oferta d’activitats extraescolars.
A continuació detallem els horaris i els grups que s’ofereixen de cadascuna. Trobareu informació més detallada de cada activitat, preus i períodes de inscripció als tríptics que s’adjunten (veure links) així… Llegeix més»

DragART a les botigues!

Des d’avui 47 comerços de Banyoles llueixen amb il·lusió els quadres que van fer tots els nens i nenes de l’escola el dia 12 d’abril quan vam sortir a “Pintem l’estany.”
A cada botiga hi ha com a mínim un quadre de cada curs per poder… Llegeix més»

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

El Departament d’Educació convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.
El jurat del concurs, el passat 10 de maig de 2019, va seleccionar els alumnes semifinalistes del Pla de l’Estany, entre… Llegeix més»

PREMIS AIXÒ PINTA BÉ

Dijous 30 de maig va tenir lloc, a la Diputació de Girona, l’entrega de premis del Concurs Això pinta bé.
Aquest concurs està emmarcat ens els programes educatius “Del mar als cims” i “Índika”.
El programa “Del mar als cims” engloba les activitats pròpies d’Escola de Natura… Llegeix més»

VENDA DE CARGOLS I XAPES

El proper divendres, 31 de maig, els alumnes de 6è de l’escola vendran, com cada divendres a la tarda, cargols per berenar. Però aquest divendres serà especial perquè també vendran xapes dissenyades per alumnes del centre, i tots els beneficis obtinguts aniran en benefici de… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA 2019

Divendres 10 de maig va tenir lloc la semifinal a de Girona. Tal com ja havíem anunciat l’alumna Sara M de 4t hi anava en representació de l’escola.
En aquesta ocasió la Sara no va poder passar de fase però estava feliç i molt satisfeta amb… Llegeix més»

FASE FINAL FEM MATEMÀTIQUES 2019

Avui s’ha celebrat la fase final del Fem Matemàtiques Catalunya a Tarragona.
Com ja vàrem anunciar en un article anterior, hi ha participat representant el nostre centre la Xènia D. de 6èC.
Després de la benvinguda i un bon esmorzar, la fase ha començat amb la prova… Llegeix més»

GALA VALORS EN ACCIÓ

L’equip GIRLSPOWER, format per Ada V, Laia H, Xènia D, Nora C, Maria Ll, Paula L, Júlia B i Joana M de 6è, participant a la Lliga d’Esports d’Equip, ha estat guardonat amb el premi Valors en Acció per ser l’equip que ha obtingut la… Llegeix més»

PER SANT JORDI UN PUNT DE LLIBRE

La biblioteca municipal de Banyoles ha celebrat el XXIII CONCURS DE DIBUIX de Sant Jordi en el qual alguns dels cursos del nostre centre hi participen cada any.
Ens fa feliços anunciar-vos que l’alumne Oleguer P. de P3B ha guanyat el primer premi de la seva… Llegeix més»

DIES MOGUTS: PINTEM L’ESTANY i ART EFÍMER

Divendres 12 d’abril a l’escola no teníem alumnes, teníem veritables artistes. Vam començar al matí anant a l’estany a pintar-lo, molt ben acompanyats per artistes de renom de la comarca, dissenyadors gràfics, estudiants de Batxillerat Artístic de l’institut Josep Brugulat, i familiars dels alumnes, entusiastes… Llegeix més»

DIES MOGUTS: TALLERS ARTÍSTICS

Ell dijous 11 d’abril l’escola es va convertir en un espai artístic on petits i grans es van barrejar en diferents tallers de pintura, dibuix, escultura, modelatge, dansa, moviment… i junts van deixar anar la seva creativitat.
Els 459 alumnes de la nostra escola estaven repartits en… Llegeix més»

IV CONCURS DE FOTOGRAFIA

Avui, 10 d’abril, hem fet entrega dels premis i diplomes participants del IV concurs de fotografia.
Ha estat un gran èxit i des de l’escola volem felicitar a tots i totes els participants. Han presentat fotografies molt boniques, amb molt de talent i, sobretot, plenes d’ART.
Les… Llegeix més»

FEM MATEMÀTIQUES 2019

Avui, dissabte 6 d’abril, tal i com us anunciàvem en l’article anterior, que trobareu al final d’aquest, s’ha celebrat la segona fase del concurs Fem matemàtiques 2019 on hi participaven 4 alumnes de la nostra escola.
A la jornada d’avui, celebrada a Santa Coloma de Farners,… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Demà, dissabte 6 d’abril, és el Dia mundial de l’activitat física i per aquesta raó avui tota l’escola l’hem celebrat.
A les 9:30 ens hem reunit tots a la pista per fer un escalfament a ritme de la música i, tot seguit, hem sortit amb les… Llegeix més»

JORNADA “HOLA NOU PATI”

El dissabte 9 de març la comissió de Pati AMPA La Draga va organitzar una jornada de treball per millorar el pati de la nostra escola.
Conjuntament amb en Lluís Balló i l’Esteve Masó, professors del taller de cistelleria del Centre Cívic de Porqueres, es va… Llegeix més»

FESTA DE CARNESTOLTES

Com cada any acabem la setmana de carnestoltes gaudint junts d’un bon ball i una bona xocolatada.
Gràcies a l’AMPA, junts practiquem la coreografia de la rua per acabar de preparar als alumnes que hi participaran i, tot seguit, mengem coca i xocolata desfeta que ells… Llegeix més»

FESTA DE LA PAU – 30 de gener

Avui, dimecres 30 de gener, ens hem reunit tota l’escola a la pista per celebrar la EL DIA DE LA PAU.
Com que aquest any a l’escola treballem l’art, cada classe ha reproduït i creat un quadre d’algun autor/a que els hi transmetés pau.
Juntament amb el… Llegeix més»

FESTA NADALENCA: recull fotogràfic

Benvolgudes famílies,
Sentim comunicar-vos que per un problema tècnic en el muntatge del vídeo de la festa nadalenca no podrem penjar a la pàgina web un resum de la festa en format audiovisual.
De totes maneres, us deixem tot seguit un link amb algunes fotografies que intenten… Llegeix més»