CONCURS DE DIBUIX “CONTRA LA FAM I EL MALBARATAMENT D’ALIMENTS”

El divendres 28 de febrer, a la Sala d’Actes de l’Hotel d’Entitats de Girona, es va fer lliurament de diplomes i premis als guanyadors de cada escola i de comarques gironines de la 5a edició del concurs de dibuix «Contra la fam i el malbaratament d’aliments». Hi podien participar alumnes de 5è i 6è de totes els centres de Girona.

De la nostra escola hi van participar alumnes de 6è i l’alumna que va obtenir el diploma com a guanyadora del centre va ser la Mar Garcia. Ella va ser convidada a la cerimònia d’entrega de diplomes del passat divendres 28.

Enhorabona Mar.

En l’acte el president del Banc dels Aliments va agrair a alumnes, mestres i pares la seva participació en el concurs. En el següent enllaç podreu veure’n la notícia i les imatges.