PUGEM AL PUIG CLARÀ

Durant tot el curs hem fet moltes sortides per conèixer l’entorn més proper de la nostra escola, doncs relacionat amb aquestes sortides, hem volgut anar a conèixer una muntanya que tenim molt a prop, el Puig Clarà!

Hem sortit de l’escola caminant fins arribar a dalt de tot!!! Pel camí hem pogut descobrir camps de blat, formigues, papallones, plantes que no havíem vist mai…. i quan hem arribat a dalt hem pogut veure un paisatge FANTÀSTIC! Hem vist l’estany que té forma de vuit, camps, arbres, la carretera, cotxes, les cases…. i fins i tot la tirona!

Hem dinat i desprès hem baixat per un altre camí molt estret, ple de corbes i esquerdes, fins i tot hem hagut de fer equilibris per no embrutar-nos amb el fang. Ha estat una bona aventura!!!

Finalment l’autobús ens ha vingut a buscar a prop de la Font de la Porta, però….estem segurs que haguéssim arribat a l’escola tranquil·lament perquè no estàvem gens cansats!!! Realment som uns grans excursionistes!!!

Us compartim la nostra aventura:

VIDEO AMB FOTOS I VIDEOS