PREMIS AIXÒ PINTA BÉ

Dijous 30 de maig va tenir lloc, a la Diputació de Girona, l’entrega de premis del Concurs Això pinta bé.

Aquest concurs està emmarcat ens els programes educatius “Del mar als cims” i “Índika”.

El programa “Del mar als cims” engloba les activitats pròpies d’Escola de Natura i de medi ambient, mentre que el programa “Índika” recull les activitats relacionades amb els museus i la història.

Enguany el nostre centre ha recollit dos premis com a finalistes i dos premis de semifinalistes!

Programa “Índika”

Categoria infantil – Els i les alumnes de P5 han quedat finalistes amb la seva creació artística “El nostre castell”

Categoria primària – Els i les alumnes de 2nA han quedat semifinalistes amb la seva obra “Els dinosaures d’abans”

Programa “Del mar als cims”

Categoria infantil – Els i les alumnes de P5 han quedat semifinalistes amb la seva creació “Uns recs ben originals”

Categoria primària – Els i les alumnes de 1r han quedat finalistes amb “Llegendes de mil i un color”

El premi pels alumnes ha estat una motxilla ben bonica i un xec pel cicle que ajudi a pagar activitats pel pròxim curs.

ENHORABONA A TOTS ELS GRUPS!

Sou uns artistes!

Deixem un enllaç amb fotos de l’entrega de premi i amb les 4 obres presentades al concurs.

FOTOS P5

NOTA DE PREMSA