SORTIDA DE 5è AL MUSEU DE LLEIDA

Aquest divendres dia 30 de novembre els alumnes de 5è de l’escola la creu vam anar d’excursió al Museu de Lleida. Acompanyats per una guia molt simpàtica, vam visitar les dos plantes del Museu. A la de baix hi havia l’art religiós i a la de dalt, diverses col·leccions d’obres de totes les èpoques de la història. Aquestes últimes setmanes hem estudiat els romans i al Museu vam poder veure com els grecs van influir en la cultura romana. Hi havia objectes i escultures d’aquella època. Alguns companys i companyes, fins i tot, es van vestir amb les vestimentes dels romans. Va ser molt divertit !

Vam poder descobrir una mica més com eren els romans.

Escrit per Joel Isern Macià