ELS ALUMNES DE 2N VISITEN EL CENTRE D’ART LA PANERA

El passat 15 de novembre, els alumnes de 2n vam continuar amb les nostres visites al Centre d’Art La Panera. Vam veure tres exposicions. La primera va ser Els Marges. Produccions afectives, polítiques i estètiques des de dins i fora d’un territori. En aquesta, diversos autors lleidatans ens descobreixen diferents pràctiques audiovisuals. Quin descobriment vam fer amb els negatius i els antecedents del cinema com el taumàtrop. A continuació vam anar a la MiniPanera on vam gaudir d’allò més fent música amb les ampolles de colors de Sons d’Aigua de l’Aquafonia de Pau Elias. Finalment, una experiència ben diferent amb els audiovisuals de Respiració i altre sons d’Itziar Okariz. Aquestes setmanes a l’escola estem fent uns treballs artístics a partir d’aquesta visita, esperem que us agradin.