Sortida Fundació Miró i l’Aquarium.

El passat 14 de novembre, els alumnes de tercer vam fer una sortida a Barcelona on vam visitar la Fundació Miró i l’Aquarium.

Tot i que vam haver de matinar més que de costum, perquè el trajecte era llarg, vam gaudir d’una profitosa excursió.

Al museu, els nostres guies ens van ensenyar l’obra de Miró: pintures, escultures… no vam quedar indiferents davant l’espectacular creativitat de l’autor. I després, vam fer un taller artístic on vam poder jugar a ser uns veritables artistes mentre estampàvem fulles impregnades amb pintura, pulveritzàvem amb aigua i gotejàvem tints de colors.

A l’Aquarium vam veure nombroses espècies de peixos, vam quedar bocabadats al túnel d’aigua on passaven majestuosament els taurons i altres espècies marines. Vam aprendre un bon grapat de curiositats sobre els peixos tropicals, els cavallets de mar, els peixos del mar Mediterrani i molt més.

Sense dubte va ser un gran experiència compartida amb tots els companys d’escola.