2n COLÒNIES CAL GORT (La Pobla de Cérvoles)

DIJOUS 21 – ABRIL – 2022

Quins nervis!! Quina il·lusió!! Ja ha arribat el dia que els infants de 2n amb motxilles i maletes hem pujat a l’autocar per gaudir de les colònies. El nostre destí, Cal Gort a La Pobla de Cérvoles, un bonic poble de les Garrigues. Hem esmorzat a la plaça, hem visitat les intal·lacions de la casa, hem escollit llit per dormir plegats una nit màgica. Després de dinar hem anat a fer l’activitat “itinerari de natura”. Caminant per les vinyes dels artistes, hem vist la flora i la fauna. En acabar hem elaborat uns herbaris per penjar a la classe.

Vam sopar plegats i en acabar ens esperava un joc de nit ben divertit. Vam encendre les lots i passejant pel poble vam aconseguir les pistes que ens vam portar a la cerca del “Panetone”, un lleó que ens va donar un bon ensurt. Pijames, lavabo i dents netes tots cap a dins del sac!!

En despertar vam recollir les nostres coses i vam anar a esmorzar. Avui divendres el temps ens ha acompanyat i ens ha permés vestir-nos amb el vestit d’apicultors i anar a veure les abelles de ben aprop. Com hem gaudit veient aquest petits insectes i passant unes colònies tant i tant esperades!!

Fins les properes!!

Cliqueu a les imatge per veure que bé ens ho hem passat.