SORTIDA A L’AUDITORI ENRIC GRANADOS A VEURE ”L’ORQUESTRA SIMFÒNICA”

El passat dia 5 d’Abril, els alumnes de 5è vam anar a l’auditori de Lleida a veure ” l’orquestra simfònica ” a càrrec dels alumnes del conservatori.

Ens van ensenyar, tocar i classificar tots els instruments que van utilitzar per interpretar les melodies en les diferents categories de l’obra. Vam poder gaudir de representacions d’autors clàssics i de bandes sonores de pel·lícules ben conegudes!

Finalment diversos alumnes de diferents escoles van pujar a l’escenari a fer de directors d’orquestra i sentir com es dirigeix en primera persona!