3r – Sortida al CRARC (Masquefa) + MUSEU MOLÍ PAPERER (Capellades)

El divendres 22 d’abril els alumnes de 3r de l’escola vam fer una sortida a Masquefa i Capellades.

Pel matí vam sortir puntuals de l’escola i vam anar directament fins a Masquefa on vam esmorzar abans de començar l’activitat al CRARC (Centre de Recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya).

Quan vam entrar al centre, ens van dividir en dos grups per realitzar la visita guiada del centre, una mena d’hospital per rèptils i amfibis que es dedica a la rehabilitació de fauna silvestre.

En el nostre passeig anàvem coneixent característiques d’alguns animals (tortugues terrestres, gripaus, serps, caimans…) i fins i tot en vam poder tocar uns quants. Ens van explicar que al centre acollien animals en perill d’extinció i animals que en algunes ocasions havien estat abandonats per persones que no sabien que aquests animals no haurien de ser mascotes.

Després de l’activitat, ens vam dirigir a Capellades on vam dinar i vam començar l’activitat a l’antic molí paperer de la localitat.

En primer lloc vam visitar les diferents sales de l’edifici on ens anaven explicant els passos del procés que seguien per fer el paper. Per acabar vam fer el taller d’elaboració de paper.

A la sortida del museu, vam tenir una bona estona d’esbarjo al parc que hi ha tot just davant del museu.

Va estar una sortida molt interessant i ens ho vam passar molt bé.

Tot seguit podeu veure el reportatge fotogràfic clicant a la següent foto.