PREINSCRIPCIONS CURS 2021-2022

Degut a la pandèmia aquest curs farem la visita al centre i la reunió informativa de forma virtual.

Cliqueu a la imatge del cartell de les Portes Obertes per poder conèixer la nostra escola.

REUNIÓ INFORMATIVA PORTES OBERTES

Cliqueu a la imatge del Claustre per tenir la informació de la reunió del dimarts 23 de febrer

Per tenir la informació de primera mà i conèixer el CALENDARI I TOT EL PROCÉS DE LES PREINSCRIPCIONS entreu a la web del Departament d’Educació.

Enllaç: WEB DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

NOVETAT!! QUÈ HAIG DE FER PER FER LA PREINSCRIPCIÓ???

Enllaç informació: PREINSCRIPCIONS TELEMÀTIQUES

L’Ajuntament us pot ajudar!

dades Escola La Benaula:

tel.: 972480056    e-mail: b7008781@xtec.cat

CODI del centre: 17008781

ENS VISITA LA VELLA QUARESMA!

Tot i la pandèmia, la Vella Quaresma no ha faltat a la cita amb l’escola i un any més ha vingut a fer fora el Rei Carnestoltes!
Si la voleu tornar a veure i escoltar els seus consells… cliqueu a sobre de la seva imatge.
Cada dia és una miqueta més vella!!!!!!

Quan cliqueu la imatge del CONCERT DE NADAL  hi podreu veure i escoltar algunes de les activitats que estem fent durant aquests dies.
Esperem que us agradin a tots!

INFORMACIÓ FAMÍLIES_ACTUACIONS CONFINAMENT

Aclariments sobre les actuacions per gestionar la pandèmia.

BENVINGUTS A L’ESCOLA LA BENAULA

CURS 2020-2021

EXPERIMENTA LA CIÈNCIA

Un curs més, els infants de 3r de Primària han participat a la Jornada EXPERIMENTA LA CIÈNCIA.
És una activitat organitzada i coordinada pel CRP de La Selva interior i mestres de les escoles de la comarca de La Selva.
Es vol potenciar l’esperit científic de l’alumnat… Llegeix més»

DIADA DE LA PAU, FESTA DELS AVIS

Les àvies i els avis de l’escola ens visiten i comparteixen amb nosaltres
moments de la seva vida.
Juguem i esmorzem tots plegats tot celebrant el Dia de La Pau.
Gràcies avis i àvies per aquests moments!