Compte Google d’escola

L’alumnat de cicle mitjà i superior de l’escola gaudeix d’un domini personal  de l’estil: nomcognom@escolajosepmadrenys.cat al que pot accedir des d’aquí i també amb el corresponent botó del menú superior.

Entre molts altres avantatges, el fet que els alumnes puguin disposar de google Suite, bàsicament ens suposa:

• Al disposar del Drive, tenen tots els seus treballs desats al núvol i hi poden accedir des de qualsevol dispositiu i a qualsevol lloc (a casa). Ara només ho poden fer des del centre educatiu o mitjançant memòries portàtils.
  • Tots els alumnes poden utilitzar les mateixes eines de treball (docs, fulls de càlcul, presentacions…) A casa poden continuar utilitzant les mateixes eines que fan servir al centre educatiu. No les han de comprar ni instal·lar.
  • Possibilitat d’utilitzar classes virtuals amb el Classroom, permetent el treball cooperatiu que necessitem pel correcte funcionament dels projectes.