La Setmana Cultural

La setmana cultural la celebrem a l’escola Joaquim Abril. Hi participen tots els alumnes de l’escola, des dels més petits fins als més grans. Aquest curs la hem realitzat del 4 d’abril fins al 8 d’abril.

Celebrem aquesta festa perquè és una festa que agrada a tothom de l’escola. Tots els nens i nenes baixem al pati i fem una gimcana per celebrar-lo on poden assistir els pares, però amb això de la covid-19 ja no ho hem pogut fer.

Aquest any amb el tema de les mascaretes, qui volia podia portar-la, però no era obligatori.

Cada any s’ha fet el dibuix en blanc i negre perquè, en acabat, el dibuix guanyador de cada classe sortia imprès en un full de color, però aquest any ha sigut diferent perquè en comptes d’imprimir els dibuixos en un full de color a blanc i negre s’ha fet en un full en blanc i dibuix a color. Normalment, hem fet la setmana cultural ajuntant-nos i barrejant-nos amb altres cursos i pares; això no obstant, aquest any no ha pogut ser així i ho hem fet d’una altra manera, és a dir, cada classe ha anat fent les activitats segons la seva preferència.

Hem gaudit molt! Mireu la xapa de la Setmana Cultural 2021-2022!

Fet per la Clàudia i la Sara.