Educació Física a Cicle Inicial

Ara us explicarem que fan els nens de cicle inicial a educació física a l’escola Joaquim Abril.

QUÈ FAN A EDUCACIÓ FÍSICA?

A l’escola Joaquim Abril, en el curs 21/22, els nens de cicle inicial fan una sessió a la setmana d’educació física. Aquella sessió que fan comencen fent un escalfament i després fan una part principal on fan un joc com l’aranya, el mata conills, etc. Quan fan una o dues activitats, depèn del temps, fan la part final, què és la part on fan un joc més per relaxar-se i quan acaben l’activitat fan una posada en comú de com ha anat la sessió.

PER QUÈ ÉS FA EDUCACIÓ FÍSICA A LES ESCOLES?

A les escoles es fa educació física per desenvolupar activitats motrius, per treballar valors com fer coses en grup, respectar els companys, el material, etc. També permet fer millor les altres assignatures perquè es fan jocs que poden tenir a veure amb les altres matèries…

QUINA ÉS L’OPINIÓ DELS NENS A EDUCACIÓ FÍSICA?

Hem preguntat a un nen de primer i ens ha dit que li agrada molt educació física, el que més li agrada és la part principal on fan jocs i els  que més li agraden són l’aranya i el pilla pilla.