SORTIDES DE CICLE MITJÀ

On han anat els alumnes de 3r i 4t d’excursió aquest any?

Els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola Joaquim Abril, han anat d’excursió al Circ de Can Mogent, perquè la setmana cultural tractava del circ i van anar el 5 d’abril del 2022 en autocar.

Un altre dia 3r i 4t al parc de Can Coromines, van aprendre cooperació, equilibris i habilitats, ja que anaven a fer activitats relacionades amb el circ. L’assignatura era educació física perquè treballen amb els moviments del cos. Era el dia 6 d’abril del 2022. El parc està prop de l’escola i van anar caminant.

4t va fer una excursió individualment, van anar a les Mines de Sal de Cardona (Barcelona), anaven per aprendre els tipus de sal, l’ús de la sal i perquè la feien servir. Van anar perquè estaven fent feina els temes dels minerals. Aquesta activitat era de Coneixement del Medi, van assistir el 25 de març. Els portava un autocar.

3r va fer una excursió a la Fageda d’en Jordà (Sant Celoni), els van explicar com va la fabrica i com funciona el tema dels iogurts, l’excursió va ser en el primer trimestre, van anar en autocar, tot el dia, van assistir a aquesta excursió perquè estaven fent feina els sectors lligats amb el projecte (Medi).

Les excursions els van agradar molt… Estan molt contents!

I fins aquí la notícia. Gràcies!!

Fet per la Martina i la Milagros.