Menjador escolar

L’escola proporciona un servei de menjador i acollida de matí i tarda.

SERVEI DE MENJADOR

Menú del mes.

Els/les nens/es d’ I3 hauran de portar un pitet d’ús exclusiu per al menjador.

Els/les nens/es que es quedin al menjador no podran sortir si no els/les recullen les persones  autoritzades, sempre avisant amb antelació a les responsables del menjador. En el cas  que siguin els /les alumnes els/les que avisin de l’absència puntual del servei, hauran de portar una notificació signada pel/per la responsable o tutor/a on especifiqui clarament: el nom, el curs i la data d’absència de l’ alumne/a.

Trimestralment es lliurarà un informe a cada nen/a per informar de la seva actitud al menjador, hàbits, etc. Per al grup d’ I3 es lliurarà diàriament, durant el període d’adaptació.

Cada dia es lliurarà un llistat a cada classe amb els nens i nenes que es quedin al servei, per tant els/les mestres/es saben diàriament, a través del menjador, qui es queda a dinar.

Mensualment es passarà un menú als/les nens/es. Si per algun motiu o causa justificada (malaltia, règim…) l’usuari/ària no pot menjar el que hi ha en el menú, s’haurà d’avisar al servei de menjador. Aquest menú també el podreu trobar a la pàgina web de l’escola juntament amb les propostes de sopars fetes per la nostra nutricionista.

FORMALITZACIÓ DELS PAGAMENTS

1.- El servei es cobrarà mensualment, de l’1 al 6 de cada mes per avançat amb domiciliació bancària. (preus menjador i acollida)

Per a qualsevol dubte i/o informació, podeu trucar al telèfon de cuina/menjador 93 593 37 79 o bé al mail: menjadorjoaquimabril@gmail.com