Fem Acrosport Cooperatiu a 4t

Durant aquest trimestre l’alumnat de quart ha estat treballant l’acrosport. Aquesta modalitat esportiva de treball cooperatiu combina les acrobàcies, la gimnàstica i la dansa, fomentant la cooperació i la confiança entre els participants.
Es promou la creativitat i l’expressió personal a través de seqüències coreogràfiques úniques.… Llegeix més»

Teatre en anglès

El dijous vam veure una obra de teatre en anglès. De I5 a 3r vam veure Tarzan i de 4t a 6è Treasure Island. A classe havíem treballat les històries i hem gaudit molt veient-les. En acabar, vam poder fer preguntes a les actrius i… Llegeix més»

Treballem les emocions

A 6è vam fer una dinàmica per reflexionar sobre les nostre emocions. Vam fer sortir a 4 companys/es de l’aula i els altres vam decidir una emoció a representar. Cada company/a va anar passant pel passadís que havíem format i van intentar endevinar quina emoció estàvem representant. Tots i totes ho van endevinar! Per acabar, els companys/es van explicar com s’havien sentit en notar aquella emoció de la resta cap a ells.

Visita a l’INS Alba del Vallès

Avui tot 6è hem anat de visita a l’INS Alba del Vallès. Antigues alumnes de la nostra escola ens han rebut i ens han explicat cosetes del que ens trobarem l’any vinent. Hem vist els laboratoris, el taller, les aules de primer, el pati… i, per acabar, ens han convidat a berenar a la cantina! Gràcies INS Alba del Vallès!

Dia internacional Internet Segura

Des de l’escola donem molta importància a tenir coneixements sobre internet i poder navegar per les xarxes de forma segura. És per aquest motiu, que de 3r a 6è, es duen a terme unes tutories relacionades amb la Internet Segura. Duem a terme una cada trimestre i la del segon trimestre la fem coincidir amb el dia 6 de febrer, el dia de Internet Segura.

Agenda 2n trimestre

En el menú, a l’apartat de calendari, hem afegit una pàgina amb l’Agenda d’activitats que podreu consultar les activitats previstes per a cada trimestre.

A la barra esquerra trobareu el calendari amb les dates detallades com a recordatori de les activitats que fem a l’escola.

Què podem visitar per Europa amb l’Interrail?

A 6è hem treballat la situació d’aprenentatge “Què podem visitar per Europa amb l’Interrail?” i hem acabat amb unes paradetes al pati per mostrar els nostres itineraris als companys/es de Cicle Mitjà. Han pogut valorar els nostres viatges!

Per crear aquestes paradetes, hem treballat la geografia d’Europa, l’organització política, hem vist la diferència entre Europa i la Unió Europea, hem buscat curiositats sobre la seva gastronomia o monuments… som tots uns experts i expertes! Ho vam recollir tot en uns cartells de Canva que van donar suport a la nostra expressió oral, treballada a classe.

Estratègia Digital de Centre

L’estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.

El Nadal a l’escola

Amb l’arribada de les festes …

Els més petits de l’escola, els d’educació infantil, no van trigar a anar a buscar el tió al parc de Gallecs, mentre que els alumnes de cicle inicial el van anar a buscar al Turó de Can Teià.

Cada curs tenia el seu propi calendari d’advent amb diferents propostes d’activitats per fer durant aquells dies pròxims a Nadal. A més a més, els alumnes de cada nivell van preparar un poema i una cançó per cantar a les famílies pel concert de Nadal.

Vam acabar el trimestre amb un dia molt especial: es va fer cagar el tió, es van fer tallers artístics i vam tenir de visita al patge reial, qui va rebre les cartes de mans de l’alumnat de l’escola i ens va portar els regals de l’AFA.