Acabem l’any amb unes gallines de Raça i tots els seus ous, el Tió i la visita del Patge Reial.

Benvolgudes famílies,
Ha estat un final de trimestre  molt intens amb el projecte de la Fira del Gall, el Concert d’Hivern…
Gaudiu d’unes  gallines espectaculars i el treball que hi ha darrera d’elles amb unes imatges.
Cliqueu aquí.https://photos.app.goo.gl/bUSvMeDPiKziXwVj7
Esperem que els desitjos dels vostres FILLS es facin realitat.
Cliqueu aquí… Llegeix més»

Nadal a primer!

Benvolgudes famílies,
avui us volem ensenyar les fotografies del dia tant màgic que hem passat avui a l’escola!
Gràcies per fer-ho possible!!
MIreu!!

Ens agrada molt el NADAL!

Benvolgudes famílies,
us fem un recull de les fotos que hem fet durant el dia d’avui. Gràcies famílies per contribuir a que sigui un moment màgic i especial.

Feu clic a la imatge per veure les fotos
Bones festes i bon nadal!

1er Trimestre

Ja acaba el primer trimestre d’una nova etapa, plena d’emocions i aventures…Amb aquestes fotografies ens agradaria mostrar-vos un tastet de tot allò que anem fent: festa major, taller de la castanyada, joc simbòlic i altres activitats! Cliqueu aquí!

Can Ribas

Els alumnes de 1r hem pogut gaudir d’una sortida a Can Ribas, una casa enmig d’un espai natural preciós. El mal temps no ens va impedir fer els tallers que ja teniem programats… Saquets d’olor i galetes.
Si voleu veure les fotos cliqueu aquí.

M’agrada el Nadal

M’agrada el Nadal, faig petons i regals
els carrers i els balcons, plens de llums i colors.

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal
pastorets i torrons i cançons vora el foc.

Quan miro la nit veig el vidre entelat,
escric amb el dit Bon Nadal i un desig.

Vull un… Llegeix més»