Visita a l’Onada

El dilluns 25 de novembre els alumnes de primer vam realitzar una visita a la residència l’Onada de la Sénia. Els xiquets i xiquetes van poder visitar les habitacions, el menjador, el gimnàs… i així van comprovar com és el dia a dia dels avis que conviuen a la residència.

Després de formular alguna pregunta sobre com era la vida a la residència, els alumnes de primer van cantar unes cançons als avis. Per als nens i per als avis va ser tota una experiència que no dubtarem a repetir.

Un cop realitzada la visita, els alumnes engegaran una campanya de sensibilització per cuidar a la gent gran.

Donem les gràcies a tot el personal que treballa a l’Onada per facilitar-nos la visita i a tots els avis i àvies que ens van rebre amb molta alegria i ens van contestar tots els dubtes que teníem.